|
واکنش نامناسب مدیر ایرانسل به افشای خبر گرانی تعرفهها
|
|
مدیر عامل ایرانسل به گلایه ضمنی از نحوه اطلاعرسانی درباره تغییر تعرفههای ایرانسل پرداخت و خاطر نشان کرد: ما برای تمام مشترکان پیامک تغییر تعرفهها را ارسال کرده بودیم.
|
ه گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا دزفولی امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد تا
به پاسخگویی به سوالات آنها بپردازد. در این میان خبرنگاران بهطور متحد
پیش از تمام موارد بحث تغییر تعرفههای ایرانسل و عدم اطلاعرسانی این
اپراتور را مطرح کردند، اما مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه اطلاعرسانی
صورت گرفته گلایههایی مطرح کرده و اینگونه عنوان کرد که در میان ۷۰ تا ۸۰
میلیون نفر جمعیت ایران در نهایت حدود ۱۰۰ نفر خبرنگار این حوزه هستند و
مردم و مسوولان به خبرنگاران و رسانههای آنها اعتماد کردهاند لذا باید
اطلاعرسانی به شکل درست صورت بگیرد.
وی درباره واژه افزایش تعرفه
اینگونه عنوان کرد: ما کاهش هم در تعرفههای خود داشتهایم اکنون در
سیمکارتهای دائمی ایرانسل تعرفه ما ۴۹۹ ریال است که این پایینترین تعرفه
کشور است.
اما مدیر عامل ایرانسل در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران
که مگر از میان تمام مشترکان ایرانسل چند نفر سیمکارت دائمی در دست دارند،
اظهار کرد: مهم نیست تمام مشترکان ایرانسل میتوانند به مشترک
سیمکارتهای دائمی تبدیل شوند مگر محدودیتی در این زمینه وجود دارد؟
وی
ادامه داد: اکنون تعرفههای پیام چند رسانهای ما از ۳۲ تومان به ۱۹۹ ریال
رسیده و کاهش داشته است در حالی که هماکنون برخی اپراتورها همین سرویس را
با قیمت ۱۰۰ تومان ارائه میکنند.
دزفولی همچنین عنوان کرد: تماس
از سیمکارت اعتباری ایرانسل به تلفن ثابت هم با کاهش تعرفه مواجه بوده
است، اما اینها مورد توجه قرار نمیگیرند.
مدیر عامل ایرانسل ادامه
داد: در مجموع از میان ۱۲ آیتمی که برای تعرفه سیمکارتهای دائمی و
اعتباری وجود دارد (پیامک، تماس درون و برون شبکهای و پیام چند رسانهای)،
ما در ۱۰ زمینه تعرفهای پایینتر از همراه اول داریم و تنها در یک بخش
معادل آنها بوده و در یک آیتم بالاتریم. چرا رسانهها این موارد را مقایسه
نمیکنند؟
نظرات کاربــران:
|
|
تاکنون هیچ نظری در مورد این خبر ارسال نشده است
|
|
|